חברת WeSure משתלבת בשוק הביטוח הישראלי תוך אמירה חדשנית, ובמטרה להתאים את מוצרי הביטוח לעולם הטכנולוגי, המהיר והמתקדם בו אנו חיים במאה העשרים ואחת. החברה הציגה עצמה כחברת ביטוח דיגיטלית, המספקת את כלל שירותיה, החל מקבלת המידע ורכישת הפוליסות וכלה בהגשת תביעות וקבלת שירותים, באמצעות כלים דיגיטליים.

חברת WeSure לא תהיה החברה הראשונה אשר מנסה להפחית את העלויות התפעוליות שלה באמצעות מתן שירותים דיגיטליים, כאשר ראינו ניסיונות דומים גם בתחום הבנקאות (הבנק הישיר הראשון, PEPPER) ובתחומי שירות ומסחר נוספים. החיסכון במבנים משרדיים ונותני שירות הוא אמנם חיסכון מהותי, יחד עם זאת חשוב לזכור כי גם לאחזקת מוצרים דיגיטליים ישנה עלות כבדה (הקמה, אחזקה, אבטחת מידע) וכן כי אלה אינם מבטלים את הצורך בסוכני ביטוח מורשים, מנוסים ומקצועיים. על פי ניסיון העבר השירותים הניתנים בתצורה דיגיטלית מסייעים ומביאים לחיסכון בזמן וליעילות, אולם לא בהכרח משפיעים באופן ישיר על עלויות השירות, ובמקרה הזה: התכניות הביטוחיות.

מה מציעה חברת WeSure?

החברה חדרה לתחום הביטוח בישראל תוך מתן דגש על ביטוחי רכוש בניהם: ביטוחי דירה וביטוחים לרכב. בתחום ביטוחי הדירה מציעה WeSure תכניות לביטוח מבנה ותכניות לביטוח תכולה, הנותנים מענה גם לצורכי משכנתאות ומלוות.

בתחום ביטוחי הרכב החברה מספקת ביטוחי חובה, ביטוחים מצד ג' ותכניות לביטוח מקיף.

את הביטוח ניתן לרכוש באתר החברה, תוך הזנת פרטי הרכב / הדירה, פרטי המבוטח ובקבלת הצעת מחיר ישירה.

חדשני או יומרני?

חברת WeSure חרטה על דגלה ערכים של חדשנות והתאמה אישית בבואה להשתלב בשוק תחרותי ומאתגר בין חברות ביטוח וותיקות ומובילות בשוק. בבחינה של ערכי החברה, התכניות שהיא מציעה ויתרונותיה ביחס לשוק הביטוח בישראל, ניתן לומר כי לא נמצא הבדל משמעותי בין ראיית השירות והכלים שמציעה חבר WeSure לציבור המבוטחים בישראל לאלה הקיימות בחברות הביטוח הקיימות בשוק.

השירותים הדיגיטליים הם ללא ספק מאפיין בולט בעולם השירותים והצריכה במאה העשרים ואחת, אולם אלה ניתנים גם על ידי החברות הוותיקות בשוק, באמצעות אתרי אינטרנט מתקדמים ומאובטחים, אפליקציות, מאגרי נתונים ותקשורת ועוד.

האתגר האמתי של חברת הביטוח WeSure יהיה למעשה לא בשירותי הדגל עליהם הצהירה, כי אם במקצועיות והאחריות שתביא לפתח המתעניינים והמבוטחים, ביצירת תכניות ביטוח חדשניות וביכולת להתאים חליפה למידותיו של כל לקוח, וביכולת לספק תכניות ביטוח מגוונות, עשירות במחיר הוגן ותחרותי. פרמטר חשוב ומכריע לא פחות הוא היכולת לספק שירות מהיר ויעיל, החזרים ופיצויים בתהליך קצר והימנעות מבירוקרטיה מיותרת.

נותני שירות

בעת מימוש תכניות ביטוח רכב או ביטוח דירה נדרש הצרכן להתקשרות עם נותני שירות חיצוניים. בין נותני השירות:

שמאי רכב – לקביעת נזק וערך הרכב לאחר תאונה

שמאי דירה – לקביעת ערך הנזק שנגרם לדירה באירועי שריפה, הצפה וכדומה

מוסכים – לטיפול ברכב לאחר תאונת דרכים

שרברבים ואנשי מקצוע – לטיפול בנזקי צנרת, ריצוף ונזקים אחרים אשר נגרמו לנכס במבוטח

חברות גרירת רכב – לפינוי רכב בעת תאונה או במקרה של תקלה ובהתאם לתנאי הביטוח.

חברת WeSure מציגה שיתופי פעולה והסכמי התקשרות עם נותני שירות ברחבי הארץ לטובת מימוש הביטוח במקרה הצורך.

חברות הביטוח בישראל כפופות למפקח על הביטוח המוביל הנחיות ותקנות שעיקר הגנה על הצרכן, הבטחת תחרותיות הוגנת בשוק ופיקוח מחירים. יחד עם זאת, הערכים הנוספים שמציעים החברות הם מה שמבדיל אותן זו מזו ומאפשר לצרכני הביטוח בחירה בין יתרונות הבאים לידי ביטוי במחיר, בהיקף הכיסויים ובאופי השירות הניתן במקרה הצורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *